
Dt.Ayten AKAY
(Bağcılar Mesul Müdür)
Maydent Çalışanları
Hasta hakları ve etik ilkelerini gözeterek verilen her hizmetin, ulusal standartlar ve uluslararası kalite normlarına uygun olması gerekliliğinin;
Hasta memnuniyetinin öncelikli hedef olduğunun;
Gelişlime açık ve her gün yenilenen Ağız ve Diş Sağlığı hizmetlerinin, güncel teknoloji ve bilime dayalı olarak üretilebilmesi için eğitimlerle kendini geliştirmek zorunluluğunun;
Gelecek nesillere bırakacağı iyi bir dünya için içinde yaşadığı ve çalıştığı topluma hatta tüm dünya toplumuna karşı sorumlu olduğunun;
insanlara verilen değer ya da insanların kendilerine vermiş oldukları değerlere saygılı davranarak iş sağlığı ve güvenliğine uygun hareket etme bilinciyle;
takım ruhu içinde çalışır.
(Bağcılar Mesul Müdür)
(Ağız Çene Cerrahi Uzmanı)
(Ortodonti Uzmanı)
(Tedavi)
(Tedavi)
(Protez Uzmanı)
(Baş Asistan)
(Asistan)
(Ağız ve Diş Sağlığı Teknikeri)
(Asistan)
(Asistan)
(Hasta İletişim, Şube Yönetmeni / Bağcılar)
(Muhasebe, Finansman)
(Banko)
(Servis Görevlisi)